Üdv. Bhubaneswarból

2017. 11.24. Ismét Bhubaneswarban

Újra itt Orissza fővárosában, Bhubaneswarban, hogy folytassam a tánctanulást. (Azok kedvéért, akik most kapcsolódnak, 2006 óta jártok ide évente pár hónapra.  Az elmúlt két évben viszont összesen másfél évet töltöttem itt ösztöndíjjal.)
Néhány napja érkeztem, és többé kevésbé már kicsomagoltam az itteni háztartásom, ami Rahulnál a táncmesteremnél volt elraktározva öt  dobozban. Ezekben van a konyha felszerelesem, az indukciós főzőlapom és néhány ruha.

Sokat nem tudtam pihenni. A mai napon találkoztam azzal az orvossal, aki 2016 novemberében vizsgálta meg a kezemet, amit pont ma egy éve sikerült elrepesztenem, miközben két indiai szuperhős egy motorról próbálta elszedni az értékeimet. A telefonomat megmentettem, de én csúnyán összetörtem magam. Szóval ez volt az a nevezetes nap.

De hogy pozitívra váltsak, holnap után lesz a Walkathlon, ami 1 km-es sétát jelent az idősebb generációnak címezve. Reggelente itt sokan sétálnak a parkban. Van külön olyan bérlet, ami reggel 8-ig szól, és ez lényegesen olcsóbb mint a napijegy. Szóval az orvosom beszervezett a Walkathlonba, mint Pilates oktató. Kíváncsi leszek. Már lázasan készülődünk.

Holnap posztolok a megérkezésem napjáról és utána jöhet a Walkathlon. Terveim szerint néhány naponta posztolok ahogy az eddigi blogomban, de ez nagyban függ attól, hogy lesz -e időm, erőm írni,  illetve kivárni, hogy feltöltődjön.
Nagyrészt telefonon írok,  mert ez a legstabilabb, szóval elnézést a hibákért.

Gyertek velem az élményeimmel, a nehézségekkel, a kulturális különbségekkel és mindazzal, amit ez az egész tanítani tud nekünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szembesülés magammal és Indiával

Saraswati Puja

Egy csendes nap a maharikra emlékezve