Konark fesztivál

2017.12.08.
Konark fesztivál

Végre megjött az áram a szobámba. Már órák óta kényszerpihenőn vagyok, mert minden amit terveztem, ahhoz kellett volna áram. Semmi baj, mert amúgy is nagyon kimerült vagyok.

Öt napig tartott a Konark fesztivál, és ebből én négy napot ott voltam. Csak csoportok léptek fel, és az igazat megvallva, nem volt annyira felemelő egyik másik, bár szép fotókat készítettem. Nagyon színes volt a műsor, az indiai táncok közül majdnem minden felsorakozott. Minden nap volt Odisszi és ezen kívül Bharatanatyam, Kuchipudi, Kathak, Manipuri és Mohini Attam. Az előadások után és előtt nem maradhat el a szakmabeliek találkozója, a mesterek köszöntése sem. Szóval ez egy igazi kulturális esemény. Az oda- és visszaút egy irányban két óra, és igen rázós gyomorforgató.

Mára meg érkezett valami eszelős időjárás, iszonyatos hideg van, és zuhog az eső. Anyukámnak mondtam, hogy fázom, ő meg mosolyogva kérdezte, mert tudja, hogy 30 fokban is tudok fázni, hogy mi asz a hideg ott. Szóval a hideg az olyan nappal 25 éjjel 13. De azért gondolatok bele, hogy itt nincs fűtés, sőt nincs üveg se az ablakon. Ha a spalettát becsukom, akkor meg megfulladok a párától. Szóval 13 fokban aludni, meg a hideg kövön mászkálni nem annyira vicces.

Az hiszem úgy kicsit több mint két hete vagyok Indiában. Egyrészről nagyon jól érzem magam, másrészről meg vannak dolgok, amik nagyon lemerítenek, mint például és főként a zaj. De mindeközben azért teszem a dolgom, gyakorolok, futok, megyek órára, és persze beszerző körútra.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szembesülés magammal és Indiával

Saraswati Puja

Egy csendes nap a maharikra emlékezve